Online bestellen

Online bestellen? Best eventjes goed doorlezen!

Geef je bestelling steeds tijdig door.

Met ‘Smoefel’ als online frituur kunnen wij 3 keer sneller werken dan vroeger.

Toch, het is op drukke avonden echt moeilijk om de vraag bij te houden, daarom willen we ook vragen om tijdig te bestellen. Dit is voor ons de enige mogelijke manier om die grote massa te kunnen verwerken.

We hebben de capaciteit van het online-systeem verhoogd naar een maximum om jullie zo vlot mogelijk te kunnen bedienen, maar dat wil ook zeggen dat we bij veel grote bestellingen heel snel kunnen achterop geraken.

Hetzelfde geldt voor leveringen;
Een chauffeur kan gemiddeld 3 bestellingen per halfuur afleveren, maar daar zit weinig of geen marge op. We kunnen op voorhand niet inschatten of de chauffeur ver of dicht moet leveren.
Meestal is dit de buil tegen de bluts, maar het kan dus zijn dat je de pech hebt dat jouw tijdsslot een beetje uitloopt. Het tijdsslot dat je kiest in een indicatie.
We vragen dan ook om ons niet na 2 minuten al te bellen.

We leveren gratis aan huis vanaf €30.
Onder €30 wordt er een leveringskost gerekend afhankelijk van het bestelde bedrag.

Let er op dat u hier kiest voor ‘LEVERING’ en niet voor ‘afhaal’. Wij kunnen dit nadien niet meer wijzigen.

Wie op de bots langskomt en dus nog niet online besteld heeft, kan dit in de frituur alsnog doen via de bestelzuil, maar ook daar soms kunnen de wachttijden oplopen.
Let op: Onlinebestellingen op uur, blijven ook hier de voorrang genieten.

Indien je over een banking app op je smartphone beschikt, raden we aan die te gebruiken, dit is de snelste manier.

Wie dit niet heeft, kan ter plaatse betalen met de bankkaart. Let op: wij aanvaarden geen cash.

Niet dringende vragen kunt u stellen per e-mail en op de meeste andere vragen vindt u een antwoord onder de rubriek ‘veelgestelde vragen’.

 

Tot slot…

We werken nog iedere dag aan een vlottere service, luisteren naar feedback, kijken we waar we kunnen verbeteren en streven we steeds naar een maximale tevredenheid bij al onze klanten.

We staan onder constante druk omdat alles steeds sneller, beter en goedkoper moet. We willen ons dan ook graag verontschuldigen voor eventuele fouten die in die drukte worden gemaakt.

Mochten jullie verder nog vragen hebben of eventuele opmerkingen, aarzel dan niet om deze door te geven via mail frituur.smoefelhuisje@gmail.com

Heb je een vraag?

Vind je antwoord door onze veelgestelde vragen te bekijken.