Online bestellen

Online bestellen? Best eventjes goed doorlezen!

Vanaf nu kan je er ook voor kiezen om je frietjes thuisgeleverd te krijgen. 

  • Houd er rekening mee dat wij momenteel nog beperkt zijn in het aantal bestellingen dat wij aan huis kunnen leveren. Probeer uw bestelling dus tijdig door te geven!
  • Om de kwaliteit van de frietjes te kunnen garanderen, hebben wij een afstand bepaald waarbij we maximum 7 minuten moeten rijden.
    Het zou dus perfect kunnen dat wij bij uw buurman kunnen leveren maar bij u niet. We moeten natuurlijk ergens de lijn trekken…
    U kunt op het kaartje kijken of u zich binnen de lever regio bevindt.
  • leveringen vanaf €15
  • kostprijs voor levering: aankoopbedrag tussen €15 en €25 = €4, tussen €25 en €35 = €3, vanaf €35 = gratis

Levering zone

Geef je bestelling steeds tijdig door.

Zowel op het aantal bestellingen voor thuislevering als op het aantal bestellingen voor afhaling zit een limiet. Dit om ervoor te zorgen dat we steeds alles onder controle kunnen blijven houden en dat we de wachtende klant in de frituur ook nog steeds vlot kunnen blijven bedienen.
Op drukke momenten kan de wachttijd dus al gemakkelijk oplopen naar 2u.

Als je dit wil vermijden, raden wij u aan om uw bestelling steeds tijdig door te geven.
Indien u toch graag uw bestelling vroeger wil dan het aangegeven uur, schrijf dan in de reactie ‘asap’ en dan proberen wij daar rekening mee te houden.

Joyn puntjes

Je Joyn puntjes kan je thuis al toevoegen met je Joyn app. De te scannen QR code vind je terug in de mail die je ontvangt na bestelling.

Wilt u graag een waardebon opnemen met uw Joyn puntjes of heb u een verjaardagsbon of bitterballetjes tegoed? U kunt dit bij afhaling van uw bestelling vermelden en dan maken wij u een bon aan speciaal voor de webshop die u bij uw volgende aankoop kunt gebruiken.

Tot slot…

We werken nog iedere dag aan een vlottere service, luisteren naar feedback, kijken we waar we kunnen verbeteren en streven we steeds naar een maximale tevredenheid bij al onze klanten.

We staan onder constante druk omdat alles steeds sneller, beter en goedkoper moet. We willen ons dan ook graag verontschuldigen voor eventuele fouten die in die drukte worden gemaakt.

Mochten jullie verder nog vragen hebben of eventuele opmerkingen, aarzel dan niet om deze door te geven via mail frituur.smoefelhuisje@gmail.com

Heb je een vraag?

Vind je antwoord door onze veelgestelde vragen te bekijken.